Szervezeti mediáció

 

A szervezeti mediáció olyan vitás esetekben nyújt megoldást, melyben szervezetek közötti vagy szervezet és magánszemély közötti vagy szervezeten belüli konfliktusról van szó.

szervezeti mediáció

 

A mediátor semlegessége, függetlensége és titoktartási kötelezettsége elősegíti, hogy a felek könnyebben megnyíljanak, meginduljon és javuljon a kommunikáció. A mediátor segít megtalálni a konfliktus forrását, feltárni a problémás területeket, szükségleteket, ezáltal a felek közelebb kerülnek a mindenki számára megfelelő megoldáshoz és megelőzhetik a problémák jövőbeli megismétlődését.

 

A hosszan elhúzódó költséges perek és bürokratikus útvesztők helyett a mediáció diszkrét, gyors és hatékony alternatívát nyújt, melyben a felek rugalmasan, maguk alakítják az egyezségüket.

Válasszon mediátort!

 

Project menedzsment mediációval

 

Nem halad a project? Akadozik a kommuniáció? Rossz az információáramlás? Mindenki leterhelt? A felek nehezen tudnak együttműködni? Nem tudják tartani a határidőket? Jól jönne valaki, aki átlátja a helyzetet és segítséget nyújt?

 

project mediáció

 

Egy project kapcsán sokszor találkozunk hasonló problémákkal. A mediátor segít, hogy ezeken a problémákon gyorsan és költséghatékonyan túllendüljenek, a felek proaktívabbak, eredményorientáltabbak és hatékonyabbak legyenek, a project pedig sikeresen és időben megvalósuljon.

 

A mediációval a hatékonyság magasabb szintjére léphetnek. Ez olyan eszköz, mely javítja a felek közötti kapcsolatot, motivációt nyújt a közös együttműködésre, ezáltal a célok könnyebben, gyorsabban és határidőre elérhetők lesznek – mindezt pedig költséghatékony módon tudja elérni.